سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 مجله برتر Scopus در ادبیات انگلیسی

مجلات نمایه نشده Scopus در زبان و ادبیات انگلیسی تعداد زیادی دارند. اما تعداد بسیار کمی از ژورنال ها توسط Scopus فهرست بندی می شوند ( Scopus پایگاه داده شماره یک چکیده و استناد به ژورنال های بررسی شده توسط همسالان است  که حاوی بیش از 70 میلیون مقاله مانند مقالات علمی ، مراحل کنفرانس ، فصل کتاب ، یادداشت سخنرانی و کتاب است ). به منظور شناسایی مجلات برتر در این زمینه ، ilovephd لیست 15 مجله برتر Scopus Indexed در ادبیات انگلیسی را ذکر می کند.

1. بررسی تاریخی انگلیسی - (OXFORD)
The  Historical Review English  تحقیقات اصلی و باکیفیت تاریخی را منتشر می کند.  مقاله EHR "معمولی" وجود ندارد  ، اما این ژورنال راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار می دهد (بررسی دامنه و کیفیت با چک کردن صفحه مجله) ویراستاران به دنبال مطالب مقاله حاضر هستند و آنها علاقه مند به تشویق در موارد بعدی هستند.

2. Acta Metallurgica Sinica (نامه های انگلیسی)
Acta Metallurgica Sinica (انگلیسی Letters) یک مجله بین المللی است که گزارش های کاملی از تحقیقات مهم ، اصیل و به موقع را نشان می دهد که نشان دهنده پیشرفت در متالورژی ، علم و مهندسی مواد ، از جمله فیزیک مواد ، متالورژی فیزیکی و متالورژی فرآیند است. پوشش به قسمتهای معدن و پانسمان سنگ معدن ، متالورژی تولید ، ریخته گری ، فلزکاری ، روشهای آزمایش ، متالورژی پودر ، کامپوزیتها ، جوشکاری و پیوستن ، اکسیداسیون و خوردگی گسترش می یابد.

3. ASIATIC: مجله IITUM زبان و ادبیات انگلیسی
Asiatic  اولین ژورنال بین المللی در مورد نویسندگان انگلیسی توسط نویسندگان و نویسندگان آسیایی با منشاء آسیایی است ، در حال حاضر تنها نوع در نوع خود است. هدف آن انتشار تحقیقات با کیفیت بالا و آثار خلاق برجسته با ترکیب زمینه های گسترده ادبیات و زبانشناسی در همان بستر فکری است.

4. انگلیسی برای اهداف خاص
English For Specific اهداف  یک ژورنال بین المللی است که مورد بررسی قرار می گیرد و از ارسال ها  از سراسر جهان استقبال  می کند نویسندگان تشویق می شوند مقالات و یادداشتهای تحقیق / بحث در مورد موضوعات مرتبط با  آموزش و  یادگیری  گفتمان را برای جوامع خاص: دانشگاهی ، شغلی یا در غیر اینصورت تخصصی ارائه دهند.

5- انجمن آموزش انگلیسی انگلیسی استرالیا (AATE)
انجمن آموزش انگلیسی انگلیسی استرالیا (AATE) یک انجمن حرفه ای ملی است که توسط انجمن های آموزش انگلیسی دولت و قلمرو پشتیبانی و پشتیبانی می شود. این ژورنال با هم یک صدای ملی با تأثیر محلی ، تقویت ارتباطات حرفه ای و همکاری برای تأثیرگذاری در آموزش زبان انگلیسی در استرالیا فراهم می کند.

6. انگلیسی در آموزش و پرورش (ویلی)
English in Education ، مجله علمی انجمن ملی آموزش انگلیسی (NATE) ، مقاله ها و مقاله هایی را منتشر می کند که در مورد تحقیقات مربوط به کلیه جنبه های آموزش انگلیسی از سالهای اولیه تا دانشگاه و زندگی بعدی گزارش می شود. این ژورنال از مقالات انگلستان و سایر کشورها استقبال می کند که زبان و ادبیات انگلیسی جزئی از برنامه درسی و آموزش عالی است و به زبان انگلیسی زبان مادری آموزش داده می شود.

7. زبان و زبان انگلیسی - کمبریج هسته
زبان انگلیسی و زبانشناسی ، سالانه سه بار منتشر می شود ، یک ژورنال بین المللی است که در توضیحات زبان انگلیسی در چارچوب زبانشناسی معاصر متمرکز است. این ژورنال به طور مساوی با جنبه های همزمان و دیاکرونیک مطالعات زبان انگلیسی سروکار دارد و مقالاتی را با بالاترین کیفیت منتشر می کند که در درک ما از ساختار و پیشرفت زبان انگلیسی سهم بسزایی دارد و با دانش و قدردانی از آنها مطلع می شود. نظریه زبان شناسی.

8. انگلیسی امروز - بررسی بین المللی زبان انگلیسی-کمبریج هسته
English Today English  گزارشهای مهم در مورد همه جنبه های این زبان اعم از سبک ، کاربرد ، فرهنگ لغت ، زبان ادبی ، انگلیسی ساده ، اینترنت و آموزش زبان را از نظر انگلیسی ، آمریکایی و بسیاری از زبان های دیگر دنیا ارائه می دهد. خوانندگان جهانی آن شامل زبان شناسان ، روزنامه نگاران ، پخش کننده ها ، نویسندگان ، ناشران ، معلمان ، دانش آموزان پیشرفته زبان و سایر افراد با علاقه حرفه ای یا شخصی به ارتباطات است.

9. انگلیسی در سطح جهانی | مجله انواع انگلیسی -
JOHN BENJAMINS PUBLISHING COMPANY
English World-Wide  خود را به عنوان پیشرو و جامع ترین مجله ای که در زمینه انواع انگلیسی فعالیت می کند ، تأسیس کرده است. تمرکز بر بحث های علمی درباره یافته های جدید در دیالکولوژی و جامعه شناسی جوامع انگلیسی زبان (گویندگان بومی و زبان دوم) است ، اما مشکلات کلی جامعه شناسی متغیر گرا ، عمومی و تاریخی ، زبان شناسی pidgin و creole ، برنامه ریزی زبان ، چندزبانه و جامعه شناسی تاریخی مدرن در صورتی که تاثیر مستقیمی بر انواع مدرن انگلیسی داشته باشد شامل می شود.

10. مجله اروپایی مطالعات انگلیسی - تیلور و فرانسیس آنلاین
EJES  اثری با بالاترین کیفیت در ادبیات انگلیسی ، زبانشناسی و مطالعات فرهنگی از منظر چند رشته ای و چند فرهنگی که مشخصه مطالعه زبان انگلیسی در اروپا است ارائه می دهد. هدف این مجله به جای تولید انواع مقاله های مختلف از سراسر رشته ها ، انتشار مداخلات اساسی علمی و انتقادی ، از دیدگاه های مختلف ، با مضامین انتخاب شده و در نتیجه تأثیرگذاری در دستور کار در رشته های آن است. EJES  در شاخص های استنادی علوم اجتماعی و هنر و علوم انسانی تامسون رویترس فهرست بندی شده است.

11. مجله انگلیسی برای اهداف دانشگاهی - Elsevier BV
 مجله انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی  یک فروم برای انتشار اطلاعات و دیدگاه را قادر می سازد پزشکان و محققان در EAP برای حفظ فعلی با تحولات در این زمینه خود و کمک به روز رسانی مداوم آن است. JEAP  مقالات، بررسی کتاب، گزارش کنفرانس، و مبادلات دانشگاهی مربوط به منتشر  زبانی ،  زبانشناسی اجتماعی  و  روان  شرح  انگلیسی  آن را به عنوان به منظور مطالعه علمی و تبادل علمی استفاده می شود.

12. مجله زبانشناسی انگلیسی - مجلات SAGE
مجله زبانشناسی انگلیسی منبع برتر شما برای تحقیقات اصلی زبانی است که بر اساس داده های تهیه شده از زبان انگلیسی تهیه شده و دامنه وسیع نظری و روش شناختی را در بر می گیرد. این ژورنال با برجسته کردن بورس های علمی و نوآورانه از لحاظ علمی ، تحقیقات و تجزیه و تحلیل های عمیقی را در زمینه های مختلف از جمله تاریخچه زبان انگلیسی ، دستور زبان انگلیسی ، زبان شناسی اجسام ، جامعه شناسی و دیالکولوژی ارائه می دهد.

13. تحقیق در آموزش انگلیسی-NCTE
تحقیقات در زمینه آموزش انگلیسی  ( RTE ) یک ژورنال گسترده ، چند رشته ای است که از مقالات تحقیقاتی اصلی و مقاله های کوتاه علمی در طیف گسترده ای از موضوعات قابل توجه برای افراد مرتبط با آموزش و یادگیری زبانها و سوادهای مختلف در سراسر جهان تشکیل شده است. در مدارس و دانشگاهها و پس از آن.

14. کلاس درس انگلیسی - موسسه منطقه ای انگلیسی
" The Classroom English" ژورنالی است که سالانه مورد بررسی قرار می گیرد و توسط مؤسسه منطقه ای انگلیسی جنوبی هند ، بنگالورو منتشر شده است. این مجله 20 سال گذشته منتشر می شود. طیف وسیعی از مباحث مربوط به آموزش زبان انگلیسی از جمله دوره های آموزش معلمان ، استفاده از ادبیات ، فناوری و منابع وب در کلاسهای زبان دوم در این سالها پوشش داده شده است.

15. انگلیسی Englishes (ویلی بلکول)
World Englishes  در حوزه خود یکپارچه است و شامل مطالعات نظری و کاربردی در مورد زبان ، ادبیات و آموزش انگلیسی ، با تأکید بر چشم اندازها و هویتهای چند فرهنگی است. این ژورنال تحقیق ، مقاله های انتقادی و ارزیابی اخیر و بررسی هایی را از آفریقا ، آسیا ، اروپا ، اقیانوسیه و قاره آمریکا ارائه می دهد. موضوعات ویژه موضوعی و محاوره به طور منظم ظاهر می شود.