سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک کنکور پایان نامه را می خواند

حدوداً در این زمان هر سال مطلبی راجع به عادات خواندن آزمون های پایان نامه ارسال می کنم.

 

در معرض خطر تکرار خودم - دوباره - ارزش این را دارد که بدانیم که آنها / چه وقتی ما آزمایش کنندگان انجام می دهیم وقتی نتایج آزمایشات سخت شما را دریافت می کنند ، چربی های بزرگی دریافت می کنیم .

 

مفید است بدانید که امتحان کنندگان غالباً نمی نشینند و پایان نامه شما را یکجا می خوانند. اگر این کار را انجام دهند ، به این دلیل است که آنها در هواپیما یا یک قطار طولانی با قطار حرکت می کنند. عمدتا ، پایان نامه شما در سه یا چهار یا حتی بیشتر از یک جلسه خوانده می شود. بازرسان خواهد در نتیجه ممکن است برخی از کمک در به خاطر سپردن جایی که آنها هستند نیاز دارند. آن خلاصه هایی که در انتهای هر فصل آورده اید ، نه تنها به عنوان یک خواننده به شما کمک می کند تا چگونگی توالی شما را تعیین کند ، بلکه به امتحان کنندگان کمک می کند تا استدلال شما را انتخاب کنند تا چند روز قبل خواندن را کنار بگذارند ، همچنین یک یادداشت اصلی برای یادداشت کردن هستند. امتحان کنندگان

 

امتحان کنندگان نیز احتمالاً قبل از شروع کل متن ، پیش خواندن را انجام می دهند. از آنجا که آنها می توانید این در بین جلسات انجام  محققین خواهد احتمال زیاد به نگاه اولین بار در یکی، همه یا برخی از عبارتند از:

 

چکیده پایان نامه

امتحان کنندگان انتظار دارند که چکیده خلاصه خلاصه ای از پایان نامه باشد که به آنها می گوید چه چیزی در مورد چیست و چه می آید ، جزئیات اصلی را ارائه می دهد - چرا تحقیق انجام شده است ، چگونه ، کجا و با چه کسی ، نتایج و پیامدهای آن را ارائه داده است. آنها انتظار دارند که حکم و سهم روشن را ببینند و اگر اینطور نیست ، آنها شروع به وحشت می کنند .

 

لیست مرجع

امتحان کنندگان انتظار دارند که از لیست آنچه که نامزد خوانده است ، ببینند که چگونه آنها این رشته را خوب می شناسند. امتحان کنندگان مراجع را که به دنبال مطالب موجود و تاریخی مربوط هستند ، می خوانند و در صورت وجود آثار ترمیمی "باید استناد کنند". آنها می دانند چه چیزی از بین رفته و شکاف های دانش نامزدها در کجا ممکن است باشد - و این ممکن است باعث شود آنها سوالات زنده ای نگران کننده شوند . از این خواندن منابع ، آنها به بعضی از موارد اشاره می کنند که کاندیدای کار خود را پیدا می کند و امتحان هایی که ظاهراً برای تخصص خود تعیین شده اند . آنها همچنین می توانند ببینند که آیا مراجع به کنوانسیون های علمی استاندارد مطابقت دارند یا خیر. اگر آنها آشفتگی نیستند ، از آیین نامه های مورد نیاز پیروی نمی کنند ، مطمئناً کنکور نه تنها درخواست اصلاح می کند بلکه فرم را نیز تشکیل می دهد. نمای کم رنگ از عدم توجه کاندیداها به بورس جزئیات .

 

فهرست مطالب

کنکور می تواند موارد زیادی را از لیست مطالب مشاهده کند. آنها می توانند ببینند که آیا تمام مراحلی که انتظار دارند در آنجاست یا خیر. آنها می توانند ببینند که آیا حرکت آرگومان به ترتیب منطقی است یا خیر. از این رو ، آنها درباره اینکه آیا استدلال از بین رفته یا زباله به خوبی ارائه شده است ، داوری می کنند. آنها همچنین ممکن است نظر خود را از نگارش دانشگاهی نامزد اصلاح، بسته به اینکه چگونه به شدت به خوبی عنوان و زیر عنوان طراحی شده اند. مبهم و مبهم یا شخصی که سعی دارد نیمی از عناوین باهوش باشد ، می تواند باعث شود که آزمونگر کل متن را کنار بگذارد تا آخرین لحظه به پایان نامه با دید منفی غیر ضروری نزدیک شود.

 

نتیجه گیری

امتحان کنندگان ممکن است از این نتیجه گیری کنند تا آنچه را که داوطلب برای تحقیقات خود مطرح می کند ، بیابند. آنها با توجه به آنچه تحقیق در واقع با طرح تحقیق و مجموعه داده ها مطابقت دارد ، به دنبال اظهارنامه مشارکتی هستند که قابل باور باشد. اگر داوطلب سهم خود را به طور واضح ارائه ندهد ، آنگاه امتحان کنندگان می دانند که تا زمانی که به فصل دوم تا آخر برسند ، یک بازی حدس می زنند و احتمالاً این امر را در شرایط زنده دنبال می کنند و نیاز به تصحیح دارند.

 

بنابراین ، با دانستن این موضوع ، مهم است که این چهار بیت پایان نامه را به آخرین واضح واگذار نکنید تا هنگام نوشتن و تجدید نظر ، به این بخش ها توجه کنید. به امتحان کنندگان خود کمک کنید تا با به دست آوردن درست این چهار مورد ، رساله شما را در چهارچوب درست ذهن بخوانند .