سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک دکترا از راه دور - یکی را بگیرید

دکترای خود را با آموزش از راه دور انجام دادم. این کار در زمانی که این کار را انجام می دادم به مراتب رایج نبود - اما در دانشگاه ها این همه چیز غیرعادی نبود که تخصص خود را برای تهیه غذا برای دانشجویان از راه دور ، شاغل و پاره وقت انجام دهند. با این حال ، دکترا از راه دور در حال حاضر نسبتا معمول است. هرچه تعداد بیشتری از افراد در دوره های دکترا ثبت نام می کنند ، افراد بیشتری نیز می خواهند با یک استاد راهنما و دانشگاهی کار کنند که در مسیر آنها نیست. و این باعث می شود صحبت در مورد منظور از انجام یک مدرک تحقیقاتی در مکانی غیر از "در خانه" به چه معنی باشد.

 

احتیاط من عموماً درباره دکترای خودم زیاد نمی نویسم. N = 1 و تمام آن. من ترجیح می دهم از مطالب و معلومات خود برای مطالب این وبلاگ استفاده کنم. اما من یک استثنا در این موضوع ایجاد می کنم. اما من همچنین بر محققان دکتری که در شهر من زندگی نمی کنند نظارت می کنم و تحقیقات مربوط به آموزش از راه دور را می خوانم. و من نگران این هستم که علیرغم افزایش ثبت نام ، هنوز در مورد دکترا یا دکترای حرفه ای بحث و گفتگو زیادی نشده است. نکته بسیار کمی وجود دارد که عمدتا از دانشگاههایی که تاریخچه آنها در تأمین مسافت است ، صورت می گیرد. دکترا از راه دور موضوعی است که بسیار بیشتر از IMHO استفاده می کند. من به خصوص علاقه مندم که بحث های آنلاین بیشتری درباره محققان دکتری دوردست ببینم ، زیرا در اینجا ، ابر ، جایی است که بسیاری از محققان دکترا از راه دور در آن قرار دارند. 

 

بنابراین این سهم من در صحبت کردن بیشتر است. در اینجا دو مورد وجود دارد که فکر می کنم اگر شما فکر می کنید برای دکترا در دانشگاهی دور ، دور ، فکر کنید.

 

(1) در مورد چگونگی کنار آمدن با آموزش از راه دور ، طولانی و سخت فکر کنید

 

من انتخاب نکردم که از طریق مسافت دکترا را انجام دهم. من می خواستم اولا در دانشگاه خاصی باشم. من تعداد زیادی از کارمندان و کار آنها را می شناختم و می دانستم که آنها به طور فعال از نوع تحقیقاتی که می خواهم انجام دهند پشتیبانی می کنند. اما این انتخاب به معنای این بود که من یا مجبور شدم حالت ها را تغییر دهم - احتمالاً - یا دکترا را از راه دور انجام می دهم.

 

من از آموزش از راه دور نمی ترسیدم زیرا قبلاً دوره های تدریس کارشناسی ارشد را در این حالت انجام داده بودم. در واقعیت ، این نوع مطالعه مناسب بود. اما اگر دانشگاه درست نبود ، مسافت را انتخاب نمی کردم.

 

آموزش از راه دور با همه خوب نیست. برای مثال شریک زندگی من یک دوره کارشناسی ارشد را از راه دور تدریس کرده است و او آن را بسیار ناامید کننده می داند. او خواستار برقراری تماس منظم تر و بخشی از یک گروه اجتماعی حامی اجتماعی بود که بحث های پر جنب و جوش داشت. تعامل آنلاین که به او پیشنهاد شد بسیار غیر شخصی به نظر می رسید و اگرچه خوب گذشت ، اما او از این تجربه لذت نبرد. من از طرف دیگر کمی کارآموز هستم. من نگران این نیستم که خودم را سامان دهم یا با افکار خودم زندگی کنم. در حقیقت ، من ترجیح می دهم کار روشنفکر انفرادی را تجربه کنم. بنابراین ، کار دکترا از راه دور و خیلی خوب پیش رفتم.

 

اگر شما با توجه به تجربهی دکتری دور، این مهم است که فکر می کنم صادقانه در مورد تنظیمات و عادات خود را. اگر کار انفرادی را نگران کننده بدانید یا در ایجاد انگیزه خود مشکل داشته باشید ، ممکن است تحقیقات دکتری کاملاً مشکل باشد - اما آموزش از راه دور به هیچ وجه کار نخواهد کرد ، زیرا هم انزوا را افزایش می دهد و هم نیاز به تشکیلات قوی و خود نظم و انضباط را افزایش می دهد. یا اگر مانند شریک زندگی من هستید - نوع شخصی که در کنار افراد دیگر بهترین کار را می کند و وقتی در جایی هستید می توانید در کتابخانه و کافی نت آویزان شوید ، سرپرست خود را در راهرو بگیرید ، به راحتی با دیگران ملاقات خواهید کرد محققان دکترا - سپس پرسه زدن به عنوان یک ابر در اثر تجربه دکترا ممکن است بهترین انتخاب شما نباشد.

 

اگر با این حال شما بیشتر شبیه من هستید و خوشحال می شوید که به کارهای خودتان بپردازید ، تحصیل به دور از خانه دانشگاه شما می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

32068365204_db25326ea2_k.jpg

 

(2) دانشگاه خود را با دقت انتخاب کنید

 

دکترای خود را در دانشگاه تخصصی آموزش از راه دور انجام دادم. دانشگاه Deakin در استرالیا ، مانند دانشگاه آزاد در انگلستان ، از محققان دکترای خود بسیار پشتیبانی کرد. به خصوص:

 

این دانشگاه یک سرویس کتابخانه ای شگفت انگیز و جامع ارائه کرده و تقریباً در همه مجلات موجود در زمینه من مشترک شده است. مطمئناً ما از مدتها قبل صحبت می کنیم ، قبل از آن که کتاب ها و مجلات دیجیتال شوند و گران شوند. سپس ، در این دوره قبل از وب 2 ، تمام کاری که من باید انجام دهم این بود که لیستی از مقالات ژورنالی را که می خواستم از طریق ایمیل به کتابخانه ارسال کنم و آنها را برای من ارسال کنند - به عنوان یک دسته از فتوکپی ها. کتاب ها به همین ترتیب سفارش داده شدند و در پاکت های پیش پرداخت شده بازگردانده شدند. دریافت یک بسته بزرگ و پرچرب از مقالات جدید یا کتاب در پست همیشه یک روز هیجان انگیز بود!

این روزها ، وقتی همه دانشگاه ها آنلاین هستند و کتاب ها و مجلات به صورت دیجیتالی می آیند ، کارایی پستی نیست که شما بخواهید. شما دانشگاهی می خواهید که از طریق آن می توانید به همه موارد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید ، و ترجیحاً یک کتابخانه تخصصی که با آنها می توانید در صورت درخواست یا مشکل خاصی از طریق اسکایپ یا ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید ، دسترسی پیدا کنید.

 

یک مدرسه تابستانی سالانه وجود دارد که محققان دکترا از سراسر کشور برای به اشتراک گذاشتن کار خود ، ملاقات با سرپرست خود و تمرکز بر برخی از موضوعات مشترک به آنجا آمده اند. یکی از برنامه های منظم مدرسه تابستانی ، صحبت هایی بود که یک دکتر اخیر درمورد تجربیات آنها مورد بحث قرار داده بود - ببینید ، این امکان وجود دارد. در واقع در یکی از این مدارس تابستانی بود ، جایی که من دکتر اخیر در مورد چگونگی نزدیک شدن به نوشتن پایان نامه خود صحبت کردم ، من و باربارا با هم ارتباط برقرار کردیم و همکاری طولانی در زمینه نوشتن دانشگاهی را شروع کردیم.

این روزها ، دانشگاه ها می توانند به صورت آنلاین و همچنین سالن های رو در رو و همایش های مخصوص فارغ التحصیلان از راه دور ارائه دهند. از رسانه های اجتماعی همچنین می توان برای ایجاد بحث و گردش اطلاعات استفاده کرد. و همچنین شما ممکن است یک دانشکده گرادی داشته باشید که بتواند بسیاری از منابع پشتیبانی و منابع را بصورت آنلاین قرار داده و دوره های آنلاین و وبینارهای آنلاین را ارائه دهد. اما گزینه های چهره به چهره سازمان یافته و پشتیبانی مالی هنوز هم بسیار سودمند است - ملاقات با همسالان در گوشت نسبت به آنلاین تجربه متفاوت است ، و سپس می توانید به راحتی زمان باز و "غیر برنامه ای" را با آنها ترتیب دهید و پس از آن

 

شایان بررسی است که دانشگاه پیشنهادی شما چه مقدار از محققان دکتری از راه دور برخوردار است. آیا مدرسه تابستانی وجود دارد؟ میزهای داغ برای استفاده هنگام بازدید؟ راهی بی نظیر برای ساماندهی اقامت ، پارکینگ ، ایمیل و غیره وقتی در واقع در محوطه دانشگاه هستید؟ به چه صورت آنلاین برای شما و همکاران دورافتاده شما ارائه می شود؟ آیا می توانید به راحتی با سایر محققان دکترا آشنا شوید و با آنها صحبت کنید؟

 

اعضای هیئت علمی Deakin به طور کلی آماده بودند تا با محققان دکترا به غیر از مواردی که آنها مستقیماً نظارت می کردند ، صحبت کنند. مسئولیت مشترک ناگفته ای برای داوطلبان دکترا وجود داشت ، که من از آن استفاده کردم. من اغلب با غیر سرپرستان سخاوتمندانه مباحث بسیار مفیدی داشتم - گاهی اوقات با یک تختخواب برای شب نیز (به ویژه از جین که من را از هتل های وحشتناک و خوابگاه های دانشجویی نجات داد و با شنیدن صبر و شکیبا یک شب هنگام شنیدن ساختار پایان نامه خود متشکرم).

این روزها می توان برخی از این نوع مکالمات نظارت مکمل را بصورت آنلاین انجام داد. وبلاگ ها ، وبلاگ ها و وب سایت ها توصیه هایی دارند از نوشتن به سازمان گرفته تا بررسی ها و مقاله های خاص در مورد نظم و انضباط. شما در تحقیقات جدید و قدیمی در مورد علاقه منجر به مداوم می شوید. دوره ها و وبینارها با روش های آنلاین رایگان وجود دارد. 

 

و مکالمه همزمان و ناهمزمان. بسیاری از آن می توانید با همه روشهای افراد دانشگاهی بصورت آنلاین صحبت کنید. با لیست خواندن خود ملاقات کنید از آنها سؤال سوزان بپرسید. سلسله مراتب مرحله شغلی ، که در دانشگاه ها بسیار مهم هستند ، در اتر دیجیتال بسیار کمتر است. با این حال ، گفتگوهای رسانه های اجتماعی به طور کلی تمایل دارند کوتاه باشند ، به خصوص اگر توئیتر شوند. اما اگر در آن کار کنید می توانید شبکه ایجاد کنید ، دوستی و همکاری آنلاین برقرار کنید. همه این موارد باعث می شود که تحقیقات از راه دور بسیار کمتری از هم جدا شوند.

 

اما هنوز هم می توان فهمید که چطور ممکن است کارمندان غیر از سرپرست شما برای مشاوره خاص یا چت عجیب و غریب در دسترس باشند.

 

بنابراین این شروع کارهایی است که فکر می کنم در مورد انجام دکتری از راه دور مهم است. اما این تنها آن چیزی نیست که در آن دخیل است. نه با یک شوت از راه دور. چیزهای بیشتری وجود دارد و من 2 مورد را در مورد موضوع آماده کرده ام و هفته آینده خواهد آمد.

 

اما من همچنین مشتاق هستم از هر کس دیگری که دکترای خود را با موفقیت از راه دور به پایان رسانده است ، بشنوم یا اینکه هم اکنون این کار را انجام می دهد و آماده است تا تجربه خود را فاش کند. هنوز شما باید فاصله تجربیات دکترا به اشتراک گذاشتن؟ از طریق ایمیل ، نظر یا DM به من اطلاع دهید.