سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاکتیک های پیام - #wakeupreader

اگر می خواهید خواننده خود را به استدلال خود علاقه مند کنید ، به فکر می کند در مورد تاکتیک ها و ابزارهایی که در اختیار دارید فکر کنید. شما در واقع چیزهای زیادی دارید برخی از اینها نحو ، برخی دیگر هنری و برخی مربوط به پیام شما هستند. این پست یادآوری کننده این است که یادآوری تاکتیک های پیام هنگام نوشتن مفید است. آنها می توانند کارهای زیادی انجام دهند ، نه فقط برای تقویت و پشتیبانی از آنچه شما استدلال می کنید بلکه به خواننده شما نیز علاقه مند و درگیر هستند.

 

ما اغلب در مورد برخی از این تاکتیک های پیام به عنوان "مدرک" فکر می کنیم - آنها "چیزهایی هستند" که ما در حمایت از استدلال خود ارائه می دهیم. اما به جای شواهد ، می خواهم اینها را فقط برای یک دقیقه ، به عنوان تاکتیک های پیام ، تغییر دهم.

 

مرا تحقیر کنید منظورم از تاکتیک های پیام چیست؟

 

خوب ، ایده ی پیام از این فهم ناشی می شود که خواننده در نوعی مکالمه داخلی با شما می خواند. آنها با هم می خوانند و گفتگو یا کسل کننده یا جالب است. پیام خود را انجام می دهید - یا ندارید. و البته تاکتیک ها حاکی از این است که شما می توانید به عنوان نویسنده کارهایی را انجام دهید تا خواننده را ترغیب کند تا با شما صحبت کند - و از راه های خاص با شما صحبت کند. بنابراین به عنوان انتخاب روشهایی که خواننده را به سمت یک عمل بالقوه عملی سوق می دهد ، به انتخاب تاکتیک های پیام فکر کنید.

 

8651252726_590d6b5f7b_k.jpg

 

بنابراین - اگر نگه داشتن خواننده بیدار شما در مورد تحریک کننده است، حمایت و تشویق گفتگو کند که خواننده تا با متن خود را، آن را  بسیار مفید برای گرفتن گرفتن در برخی از مهم ترین تاکتیک های رایج پیام شما می توانید استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید ، می توانید یک لحظه در نظر بگیرید که کدام یک از آنها نه تنها قانع کننده ترین و معتبرترین کار را برای شما انجام می دهند ، بلکه جذاب ترین و مرتبط ترین خواننده (بازدید کنندگان) شما نیز هستند. شما تصمیم می گیرید که با نوشتن خود چه کاری انجام دهید ، چه زمانی ، چرا و چرا انجام دهید.

 

تاکتیک های ذکر شده در زیر مواردی است که شما ممکن است از آنها در بدنه یک پاراگراف یا به عنوان بخش اصلی مقاله یا فصل استفاده کنید. آنها البته با هم همپوشانی دارند (تمام اکتشافات طبیعتاً ناقص هستند). و شما ممکن است بیش از یکی از آنها را در همان مقاله بنویسید. با این وجود ، درک این موضوع که هر یک از تاکتیک ها در عمل به چه معناست و چه کاری با آنها انجام می دهند ، و خوانندگان شما مفید است.

 

تاکتیکشما چه کاری انجام می دهید#Wakeupreader

اطلاعات را اضافه کنید

 

 

جزئیات پشتیبانی اضافی را اضافه کنیدافزودن اطلاعات به شفاف سازی یا حمایت از آنچه می گویید کمک می کند. اگر به خوبی انتخاب شده باشد ، یک مثال می تواند آنچه را که می گویید با یک گفتگوی دانشجویی مداوم و / یا با چیزی که مورد علاقه شماست یا قبلاً برای خواننده شناخته شده است ، مرتبط کند.

نمودارها و تصاویر نیز می توانند برای ارائه اطلاعات اضافی مورد استفاده قرار گیرند و این نیاز به خواننده دارد که با کلمات متوقف نشوند - این ممکن است یا ممکن است مورد استقبال قرار نگیرد. ??

 

مثال زدن

 

 

یک تصویر مشخص ارائه کنیددر بیان ایده انتزاعی تر ، نه تنها شواهدی ارائه می کنید بلکه می توانید این استدلال را زنده کنید و خواننده را درگیر کنید. اما از نمونه ای که تعبیر خواننده را باریک می کند ، بر حذر داشته باشید.

نمونه هایی را می توان به روشهای جالب ارائه داد - تصویرهای تبلیغاتی ، روایتها ، جعبههای شکسته - برای شکستن یکنواختی بصری صفحه.

 

یک ایده را با ایده دیگر جایگزین کنید

 

 

همان ایده را به روشی متفاوت دوباره ارائه دهیدنوشتن چیزی مانند - "این ممکن است به عنوان درک شود ..." یا "با توجه به مشکلاتی که قبلاً با مفهوم x توضیح داده شده است ، مفهوم y اجازه می دهد ..." - یا چیزی مشابه خواننده را نشان می دهد که شما در حال ارائه چیزهای دیگری هستید.

جایگزینی ایده ، خواننده را تشویق می کند تا شایستگی های نسبی رویکردهای مختلف در مورد پدیده ها ، ایده ها ، رویدادها یا مسئله را در نظر بگیرد.

 

قیاس و تضاد

 

 

دو ایده یا موقعیت یا رویداد را با هم جمع کنید تا ببینید چه چیزی برایشان مشترک است یا ماهیت تفاوتهای بین آنهااین روشی بسیار متداول برای ترسیم عناصر خاص یک پدیده ، رویداد ، گفتن ، ایده یا مشکل است. تهیه عناصر مشترک و متمایز به شما کمک می کند تا نکات کلیدی خود را نشان دهید. این "نمایش و گفتن" می تواند به خواننده کمک کند تا آنچه را که مطرح می کنید را دنبال کند.

ایده ها ، موقعیت ها یا وقایع با دقت انتخاب شده می توانند به خوانندگان کمک کنند تجربه ، دانش و علاقه قبلی خود را با استدلال شما به هم متصل کنند.

 

نشسته

 

 

مطالب / رویدادها / مسئله / مسئله را در متن گسترده تاریخی و سیاسی خود قرار دهیدخواننده قادر است زمینه پدیده / ایده / رویداد و غیره را که مورد بحث قرار می دهید در نظر بگیرد.

آنها می توانند دانش تاریخی / سیاسی خود را به نثر شما بیاورند.

 

بخصوص

 

 

به طور خاص بگویید زمان - زمان - و کجا - فضایخواننده می فهمد که آنها بخواهند آنچه را که می گویید بخوانند و به جای اینکه در همه زمان ها و مکان ها اعمال شود ، در مورد چیز خاص باشند.

خواننده هم اکنون می تواند مقایسه و تضاد خود را انجام دهد - چگونه این وضعیت در برابر موارد / مکانهایی که آنها به خوبی می شناسند جمع می شود.

 

شرایط یا پیش نیازهای لازم را ایجاد کنیدهمانطور که در بالا ذکر شد ، اطلاعات کلیدی متن را ارائه دهید - اما با صراحت استدلال ، از طریق حرکات دقیق مرحله بندی شده ، اهمیت روابط خاص و اهمیت آنها را استدلال کنید.شما توضیحاتی را در مراحل منطقی و شواهد پشتیبان در اختیار خواننده قرار می دهید. آنها می توانند با شما درگیر انتقادی شوند - می توانند از طریق نوشتار شما با شما بحث و گفتگو کنند.

علیت صفت

 

 

همانطور که در بالا ذکر شد - اما به جای اینکه یک رابطه یا ارتباط را مطرح کنید ، چیزی بسیار قطعی را استدلال کنیدهمانطور که در بالا گفته شد - به خواننده توضیحی داده می شود که می تواند بصورت داده یا از آن بازجویی کند.

رد کردن

 

 

یک اکتشاف مفهومی جدید یا نظریه پردازی ارائه دهیدشما خواننده را دعوت می کنید تا به روشهایی که معمولاً یک مسئله ، پدیده ، ایده ، واقعه و غیره فهمیده می شود ، بپردازد یا در ابتدا ارائه شده است.

هدف شما این است که خط تفکر جدید و قابل توجهی را پیشنهاد کنید. این ممکن است بسیار شگفت آور و شگفت آور باشد!