سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنگام کار روی پروژه های شخص دیگری ، تعادل پیدا کنید

پست چهارم در مورد تحقیق در مورد پروژه های شخص دیگر توسط دکتر جس هریس استرالیایی  (دانشگاه نیوکاسل و دکتر  نریا اسپینا (QUT)) منتشر شده است.

 

اسپینا732E7B93-278E-D810-8400-15D2E7976728

در پستی که مشارکت ما را برانگیخت ، پات برخی از مباحث اخلاقی و سیاسی مرتبط با کار به عنوان یک محقق پیمانکار را شرح داد. اما چالش های دیگری نیز وجود دارد که هنگام کار بر روی "پول نرم" مطرح می شود ، که به نظر می رسد فقط در دفاتر مشترک یا گفتگوهای بی سر و صدا که شامل قهوه یا شراب است صحبت می شود.

 

با شمارش زمان قبل ، بعد و در طول دوره دکتری ، بین این دو نفر به عنوان بخشی از آنچه مگان کیمبر (2003) به عنوان "حاشیه تنش" توصیف کرده است ، نزدیک به دو دهه کار کرده ایم و چالش ها و فرصت های بسیاری را برای کار در آن تجربه کرده ایم. پروژه های افراد دیگر پست ما بر انجام تحقیقات قرارداد پس از دکترا تمرکز دارد. به طور همزمان متعادل کردن تحقیقات دکترا با کارهای پژوهشی پولی ، مستلزم یک پست وبلاگ کامل از خود است!

 

اولین مانعی که محققان قرارداد با آن روبرو هستند ، یافتن کار مناسب است. دهان به دهان پادشاه دنیای تحقیقات قرارداد است. گذشته از مدیر پروژه سه ساله و یا مقام های پژوهشگر آرزو ، کارهای تحقیقاتی کوتاه مدت به ندرت تبلیغ می شوند. گرفتن پای خود در در و انجام کارهای خوب ، مهمترین قرارداد بعدی است. دانشگاهیان صحبت می کنند ، و محققان خوب کالایی با ارزش هستند.

 

"سمت تاریک" این عزت نفس ، نیاز به تنظیم خود است. به دلیل ماهیت نامناسب قراردادهای کوتاه مدت ، محققان اغلب کار را هر زمان که در دسترس باشد قبول می کنند. جمع آوری فروشگاه ها برای زمستان ضرب المثل. غیر معمول نیست که محققان را بیش از 40 ساعت در هفته مشغول به کار در قراردادهای متعدد با ترس از اینکه قرارداد بعدی ظاهر نشود ، به عقب برگردانند. برای برخی از محققان ، این می تواند سالها بدون وقفه ادامه یابد. این سیستم از تمایل ما به مشارکت در تحقیقات با کیفیت بالا ، دستیابی به اشتغال مداوم و نیاز ما به پرداخت قبض استفاده می شود.

 

ماهیت و سرعت این کار با تحقیقات دکتری تفاوت چشمگیری دارد. در طول دوره دکترا ، شما را تشویق می کنید که وقت بگذارید در اندیشه های جدید فکر کنید یا خود را در ادبیات غوطه ور کنید. همه جنبه های کار شما تحت نظارت از سرپرستان و امتحان کنندگان است. اگر از این تجربه پیش بروید ، می تواند مشکل باشد که اگر احساس می کنید برای تولید کار با کیفیت کافی نیست ، خود را به زمان مقرر در قرارداد محدود کنید. ما هر دو تجربه کار کردن ساعتهای اضافی (بدون حقوق) برای اتمام کار را داشته ایم ، نگران اینکه ممکن است خیلی آهسته کار کنیم یا اینکه کار ما به اندازه کافی خوب نیست. ما این تصمیمات را کاملاً آگاه می سازیم که بودجه های تحقیقاتی اغلب برای گذراندن ساعات بیشتر تمدید نمی شوند و دانشگاهیانی که ما را استخدام کرده اند نیز با فشارهای کاری روبرو هستند.

 

در حالی که بسیاری از این نگرانی ها به عنوان محققان با هویت ما گره خورده اند ، هنگامی که شما در حال رقابت با دیگران هستید و به امید افزایش شانس خود برای عقد قرارداد دیگر یا یک موقعیت مداوم ، این فشارها بیشتر می شود.

 

"سندرم تحمیل کننده" مخوف هرگز به نظر نمی رسد از محققان دور باشد ، و کسانی که در قراردادهای کوتاه مدت کار می کنند مطمئناً مصون نیستند. شما به سمت اعماق عمیق فرو می ریزید ، اغلب با استفاده از روش ها یا کار بر روی پروژه هایی که در خارج از کشور یا در صورت خوش شانس بودن شما باشد ، در حاشیه میدان خود کار می کنید. منحنی یادگیری برای هر پروژه جدید شیب دار است. همانطور که هر محقق که روی چندین پروژه کار می کند ، پیگیری همه جزئیات مرتبط با آن دشوار است.

 

توانایی شرکت در برنامه های تحقیقاتی و در حال انجام و متمرکز تحقیق و تعمیق تخصص شما در یک زمینه خاص ، لوکسی است که هنگام کار روی پروژه های افراد دیگر در دسترس نیست. شما تمایل دارید پروژه هایی را که جالب است اما لزوماً مربوط به تحقیقات قبلی شما نیستند به عهده بگیرید. پس از مدتی ، ممکن است سابقه انتشار شما کمی متزلزل شود - و یا بدتر - که در جستجوی کارهای ماندگار مفید نیست. یافتن وقت برای نوشتن از پایان نامه می تواند در فشارهای فوری کار تحقیقاتی جای خود را بگیرد. در حالی که ممکن است ادبیات را مرور کنید ، مصاحبه ها ، داده های کد را رونویسی کنید و تجزیه و تحلیل های اولیه را انجام دهید ، محققان قرارداد به احتمال زیاد برای نوشتن انتشارات یا در نشریاتی که از کارهایشان استفاده می کنند ، هزینه می شوند.

 

به نظر می رسد که می گوییم کار کردن روی پروژه شخص دیگری ایده وحشتناکی است. در مقابل ، کار بر روی پروژه های دیگران می تواند فرصت ها و مزایایی را ایجاد کند که به روش های دیگر قابل دسترسی نیست. کار بر روی پروژه هایی که توسط دیگران هدایت می شود باعث ایجاد تجربه و تخصص در حوزه های مختلفی می شود در حالی که شما توسط محققان باتجربه پشتیبانی می شوید. تمرکز یک دکترا محققان را از درگیر شدن با طیف گسترده ای از موضوعات و روش ها محدود می کند. کار بر روی پروژه های دیگر به محققان کمک می کند تا فراتر از آشنا باشند.

 

علی رغم ناامنی و عدم اطمینان کار تحقیق در مورد قرارداد ، شخصاً ، این نوع کار به ما کمک کرده است تا شبکه ها را توسعه دهیم ، روابط مربیگری پیدا کنیم ، روابط تحقیقاتی مشترک ایجاد کنیم و اعتماد به نفس خود را رشد دهیم. و مهمتر از همه برای ما ، "کار کردن روی پروژه های افراد دیگر" این است که ما چگونه ملاقات کردیم!

 

این نوع کار تجربه و پشتیبانی در حرکت برخی از جنبه های دشوار انجام تحقیقات را قبل از شروع مالکیت پروژه ها به شما ارائه می دهد. در حالی که ممکن است شما یک تحقیق عالی در یک پروژه داشته باشید ، شما وزن مطالعات در مقیاس بزرگ و برآورده کردن الزامات نهادی را تنها بر روی شانه های خود ندارید. اگر عدم قطعیت های مالی و فشارهای عملکرد تحقیقات پیمانکاری کاهش یابد ، این نوع کار ممکن است به محققان اجازه دهد شغل انعطاف پذیر و یک زمینه آموزشی درخشان پیدا کنند.

 

ما فکر می کنیم مهم است که این مباحث را از بین ببریم و این سؤال را در نظر بگیریم که چگونه می توانیم هم در هسته هسته ای و هم در حاشیه تنش زا بر چالش ها و ابهامات غلبه کنیم تا از فرصت های بهتری برای محققان قرارداد حمایت کنیم.

 

ارجاع

 

کیمبر ، م. (2003). "هسته" تحمل شده و "حاشیه" تنش زا: کاهش کار دانشگاهی در دانشگاه های استرالیا. مجله سیاست و مدیریت آموزش عالی ، 25 (1) ، 41-50.