سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزکیه فردیت به عنوان دستیار تحقیق پس از مدرک

این دومین پست در مورد تحقیق در مورد پروژه های افراد دیگر است. Emily St.Denny یک دستیار تحقیقاتی در انستیتوی سیاستگذاری عمومی ولز ، مستقر در دانشگاه کاردیف است ، جایی که او در مورد قدرتها و اهرمهای سیاسی مطالعه می کند که وزیران ولایی می توانند از آنها برای ایجاد و تحقق اهداف سیاسی خود استفاده کنند. وی اخیراً دکترای فرانسه و سیاست های عمومی را در دانشگاه ناتینگهام ترنت به پایان رسانده است. پایان نامه وی به این موضوع پرداخت که چگونه و چرا سیاست فحشا در فرانسه شیوه ای را که از سال 1946 تغییر کرده است تغییر کرده است.

 

نسخه های زیادی از زندگی بعد از دکترا وجود دارد که پزشکان تازه مخلوط شده نیز وجود دارند. برای برخی ، مانند کسانی که دانشگاه را به دنبال فرصت در زمینه های دیگر ترک می کنند ، کار و تحقیق ممکن است با آنچه که هنگام نوشتن پایان نامه خود تجربه کرده اند بسیار متفاوت باشد. برای سایرانی که به دنبال ایجاد شغلی در پژوهش و آموزش عالی هستند ، احتمالاً تضاد تفاوت های ظریف تری خواهد داشت.

 

در بسیاری از موارد ، اولین کار پس از دکتر به عنوان دستیار تحقیق خواهد بود. از یک سو ، این به معنای بکارگیری و احترام بسیاری از مهارتهای یکسانی است که در دوره دکترا ایجاد شده است. از طرف دیگر ، اغلب به معنای قرار دادن این مهارت ها در خدمت پروژه ای است که شما در برنامه ریزی یا شکل گیری در آن شرکت نکرده اید ، و ممکن است ارتباط مستقیمی با موضوع پایان نامه شما نداشته باشد.

 

بنابراین یکی از چالش های مطرح شده مربوط به این مسئله است که چگونه RA-post-doc ، که فقط سال ها در ساخت "صدا" تحقیق خود را صرف کرده اند و فضایی را برای خود در یک زمینه غالبا شلوغ به وجود آورده اند ، می توانند همچنان به عنوان محققان فردی در حین کار رشد کنند. برای حمایت از برنامه تحقیق شخص دیگری.

 

من که چهار سال به عنوان رئیس جمهوری اسلامی کار کرده ام ، چه در طول و چه بعد از دکترای من ، در تلاش بوده ام تا صدای خود را به عنوان یک محقق شغلی اولیه در کل فرایند حفظ و حفظ کنم.

 

دکترای من در فرانسه و سیاست های عمومی بود ، از سال 1946 به بعد به بررسی سیر تحول سیاست های معاصر روسپیگری / کار در رابطه جنسی در فرانسه پرداخت. همزمان با نوشتن پایان نامه ، من همچنین به عنوان دستیار تحقیقاتی در زمینه پروژه های تحقیقاتی متوسط ??تا بزرگ ، مطالعه سیاست گذاری و فرایند سیاست گذاری در کشور انگلستان منتخب کار کردم. اکنون به حداقل قیمت واحد در سیاست الکل در ولز نگاه می کنم.

 

من از کار روی تمام این پروژه ها لذت بردم و همچنان به این کار ادامه می دهم. آنها به من اجازه داده اند که همچنان درک و فهم خود را از تئوری سیاست عمومی - که جایگاه قلب من است ، ادامه دهم. با این وجود ، تمرکز بر جنسیت و مطالعه سیاست فرانسه است ، هر دو هنوز هم به شدت مورد توجه من هستند.

 

روشی که من آن را می بینم ، با علاقه و تخصص متفاوت من ، در این مقطع کار خود ، سه گزینه گسترده برای من در دسترس است. گزینه اول: من تعظیم می کنم و پرده های خود را در مورد برنامه های خودم که دانشمند سیاست جنسیت فرانسه هستم ، ترسیم می کنم و منحصر به مطالعه و اظهار نظر در مورد سیاست های عمومی در انگلستان برای آینده قابل پیش بینی هستم. گزینه دو: من به آرامی سعی می کنم تا حرفه ام را منحصراً به سمت مطالعه سیاست گذاری در فرانسه هدایت کنم. یا گزینه سوم: تصمیم می گیرم کیک خود را بخورم و آن را نیز بخورم ، و در معرض خطر یافتن آن خیلی غنی از معده ، سعی می کنم در هر دو زمینه فضایی را برای خودم حک کنم.

 

به من یک رؤیایی بنام ، اما من در حال حاضر گزینه سه را دنبال می کنم. من عاشق مطالعه سیاست های عمومی ، جنسیت ، فرانسه ، اسکاتلند ، ولز و جانبازی هستم و اگر بدون دعوا به آنها هدیه دهم لعنت می شوم. بنابراین ، چگونه می توانم آن را انجام دهم؟ چرا ، با کمک استراتژی "3 T" من (ثبت اختراع در حال انتظار):

 

1. انتقال : اگر یک مورد وجود دارد که دانشجویان مقطع دکتری برای انجام این کارها تقریباً مجهز به جهانی هستند ، در حال یافتن راه هایی برای استفاده بیشتر از منابع محدود است. ما در استفاده از مهارت ها و دانش خود از طیف های مختلفی بسیار عالی هستیم. هک ، این یکی از اصلی ترین دلایلی است که ما به عنوان RA استخدام می شویم. بنابراین ، در حالی که ممکن است مشغول کار روی پروژه ای باشم که با پایان نامه من بسیار متفاوت است ، می دانم که فرصتهای زیادی برای انتقال آنچه من می آموزم وجود دارد. مهم نیست که من روی چه چیزی کار می کنم ، بسیار مهم است که من ظرفیت خود را برای مشارکت با بورس تحصیلی ، استفاده از روش های مختلف جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل و گزارش اطلاعات به روش های مختلف و درگیر کردن با ذینفعان در مورد دلیل این تحقیق مهم بدانم.

 

2. زمان: جین آستین یکبار گفت که "این یک حقیقت جهانی است که اذعان داشته است که یک تحقیق اولیه در زمینه حرفه ای در اختیار داشتن موقعیت RA باید چهار ساعت اضافی در روز باشد ، در صورتی که یک روز اضافی در هفته نباشد." خوب ، او دقیقاً این را نگفت ، اما نکته هنوز هم ادامه دارد. مواقعی وجود خواهد داشت که ارتباط من در مناطق مختلف موردعلاقه حفظ شود ، علاوه بر موارد مرتبط با مقاله شما ، به تلاش های اضافی نیز نیاز دارد. بیشتر کارهایی که من در محل کار انجام می دهم مربوط به توسعه حرفه ای من به عنوان یک تحقیق است ، اما هنوز هم این وظیفه من است که بتوانم جایگاه خود را به عنوان مرجع سیاست فحشا فرانسه در حالی که مشغول سیاست گذاری الکل در ولز هستم ، پرورش دهم. بنابراین من همیشه این ارزش را برای بحث و مذاکره پیدا کرده ام که به من کمک کند تا تحقیقات خودم را توسعه دهم (مثلاً زمان نوشتن پیشنهاد کتاب شما ، شرکت در کنفرانس ها ،

 

3. آموزش:درنهایت ، همیشه به من این فرصت داده شد که در حاشیه پروژه های تحقیقاتی که در آن به آنها کمک کرده ام ، بر اساس منافع خود کار کنم. این امر تا حدی به این دلیل است که من بخت و اقبال زیادی در کار کردن با همکاران ارشد بسیار پشتیبان داشته ام و بخشی از آن به این دلیل که پست های RA به طور فزاینده ای به بازرسان اولیه نیاز دارند تا بتوانند مهارت های تحقیقاتی و حرفه ای خود را توسعه دهند. به عنوان مثال ، امسال من روی یک پژوهشگر جذاب تر متمرکز شده ام - این به معنای بهبود توانایی من در برنامه ریزی و سازماندهی فرصت ها برای افراد مختلف است تا بتوانم آنچه را که من انجام می دهم و چرا مهم است. رئیس من وقت من را برای شرکت در کارگاه های آموزشی اعطا می کند و در نتیجه ، من برنامه ریزی فعالیت های مشغول کاری را انجام می دهم که از پروژه ای که به آن کمک می کنم بهره مند شود ،

 

به طور کلی ، چالش های بسیاری در مورد تبدیل شدن به یک RA-post-doc وجود دارد. برخی با تغییر وضعیت درک شده مرتبط هستند - شما از متخصص موضوع پایان نامه خود به دستیار پروژه شخص دیگری می روید - برخی دیگر شامل از دست رفتن درک شده از استقلال می شوند - شما باید بطور موقت برنامه های تحقیقاتی بزرگ خود را بکشید در حالی که درباره چیز بسیار متفاوتی تحقیق می کنید. با گفتن این ، من پیدا کرده ام که می توانم یک "RA" با "هدف" داشته باشم: شخصی که می خواهد کار روزانه را برای من کار کند ، به اندازه PI. به نظر من نکته اصلی یادگیری است. در نتیجه ، من بسیار علاقه مند خواهم شد که در مورد چگونگی حرکت دیگران در تجربه دستیاری تحقیق پس از دکترا اطلاعات کسب کنم.