سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نه فقط یک سرباز پا - محقق پروژه شخص دیگری

این هفته پنج پست در زمینه تحقیق در مورد پروژه های افراد دیگر وجود دارد.

 

 

soJeX6up.jpgاولین مورد از دکتر دانیل ساوایر است. دانیل یک دبیرستان در دانشکده انگلیسی آکسفورد است ، جایی که وی در حال ویرایش بخشی از اولین ترجمه انگلیسی کتاب مقدس به عنوان بخشی از پروژه "به سوی یک نسخه جدید از کتاب مقدس ویکلیفیت " بودجه AHRC است. دانیل به تاریخ خواندن ، نقد متنی و روش هایی که می توان از کدگذاری کمی و کیفی به طور مثمر ثمر در کنار هم استفاده کرد علاقه مند است. وی را می توان در توییتر و در وب سایت خود یافت .

 

سلام! من عضو ارشد تیمی هستم که روی پروژه "به سمت یک نسخه جدید از کتاب مقدس Wycliffite" کار می کنم ، مستقر در دانشکده انگلیسی در آکسفورد. ما در حال چاپ نسخه جدید نخستین ترجمه کامل انگلیسی کتاب مقدس هستیم ، اما ، برای اهداف این پست ، مهمترین چیز این است که من محقق شاغل در پروژه تحقیقاتی شخص دیگری هستم ، و علاوه بر این ، نمونه ای از آن هستم. رشته ای که در آن موقعیت نادر است. اگرچه من فکر می کنم این به مرور زمان در حال تغییر است ، اما در انگلیسی نقش های تحقیقاتی چند ساله غیر PI در پروژه های دیگران نسبتاً نادر است: برای ما postdoc استاندارد یک آکادمی واحد با یک پروژه است که ممکن است اندک باشد اما بسیار خود فرد است. ایجاد. بنابراین ، گاهی اوقات هنگام ملاقات با افراد در کنفرانس ها ، احساس عجیب غریب می کنم ، یک رمزنگاری آکادمیک. برخی گزارش ها با دیدن یک پست فرعی غیر PI به زبان انگلیسی ،

 

همانطور که پت در دعوت خود برای پست های مهمان از افرادی مانند من بیان داشت ، اشتغال به کار در پروژه شخص دیگری می تواند مکانی عجیب و غریب باشد که در آن بتوانید خود را درست پس از استقبال رسمی از جامعه تمرین در واقعیت دکترای خود پیدا کنید. این حتی بیشتر است وقتی که این یک هنجار در زمینه شما نیست. بدون تظاهر به دانستن همه پاسخ ها ، من تمام تلاش خود را کردم تا چند نکته برای کسانی که در یک موقعیت مشابه هستند یا کسانی که در حال درخواست برای شغل های مشابه هستند ، فکر کنم.

 

شمردن نعمت های شما مکان خوبی برای شروع است. یا به عبارت دیگر ، من فکر می کنم در کنار برخی مشکلات مزایای بی نظیری برای این نوع کار ECR وجود دارد. پاداش انصراف از ابتکار عمل ، مشارکت در تحقیق در مقیاس است که در غیر این صورت نمی توانم آنرا لمس کنم: خیلی به سرگرمی دوستانم در رشته های STEM ، سه نفر به عنوان یک تیم بزرگ به زبان انگلیسی در نظر گرفته می شوند ، بنابراین این شغل فرصتی برای دیدن کارهای داخلی یک کمک هزینه در مقیاس بزرگ است. در یک ماه گذشته ، من یاد گرفته ام که چگونه نسخه پشتی دیجیتال طراحی شده است ، و چگونه یک رابط پروژه دیجیتال نمونه سازی شده است. در همان ماه ، شغل من نیز مرا به دوبلین فرستاد تا با بعضی از نسخه های منحصر به فرد قرون وسطایی که در آنجا نگهداری می شود مشورت کنم. متونی که من روی آن کار می کنم حدود ششصد سال قدمت دارد اما پروژه تحقیقاتی فصل جدیدی از یک سنت سرمقاله ای است که خود قریب به دویست سال قدمت دارد. من حضور در این کار را در دهه بیست و یکم یک امتیاز کوچک می دانم!

 

کار به عنوان یک postdoc غیر PI بعضی اوقات می تواند یک لایه اضافی از پشتیبانی و پشتیبان تهیه کند ، اگرچه از آنچه می شنوم این دور از جهانی نیست. من خوش شانس بوده ام: همکاران من در کار خود بسیار درخشان هستند ، بسیار دلگرم کننده هستند و مصمم هستند که پست تخصصی آنها باید چیزی از شغل وی خارج کند. اما حتی همکاران کمتر متعهد هنوز هم چیزی بهتر از افتادن در صخره سخت از کار نزدیک با یک سرپرست در دوره دکترا را نشان می دهند.

 

بنابراین فکر می کنم در جستجوی فرصتها و فواید بی نظیری که داریم ، ارزش دارد. با این حال ، اگرچه ممکن است این جنبه های مثبت خیلی خوب باشد ، حتی بهترین کار پژوهشگر "اسلحه استخدام شده" نیز چالش های خود را دارد. چه کار دیگری می خواهید انجام دهید؟

 

در صورت امکان ، خوب است که مسئولیت کامل در مورد برخی از جنبه های خاص پروژه بزرگتر را به عهده بگیریم ، و (حداقل از آنچه که من دیده ام ، حداقل) پیشنهادات اعطایی زیادی در حال حاضر این نقش را برای صریح نامه ها (postdoc) دارند. بنابراین ، به عنوان بخشی از تحقیقات ما ، من در حال نوشتن مقاله ای تک نویسنده در مورد قسمت خاص کتاب مقدس ویکلیفیت هستم که ویرایش کرده ام. من و پی اس من نیز با موفقیت همکاری کرده ایم تا برای تأمین بودجه اضافی که برای یک سال دیگر یک کارمند دیگر به ارمغان بیاورد ، همکاری کنیم و من به عنوان یک بازپرس در این پروژه فرعی حساب می کنم. کار کردن در فضاهایی که می توانید ابتکار عمل بیشتری مانند این داشته باشید باید برای مذاکره با PI شما باشد ، و آنچه ممکن است باید از پروژه به پروژه متفاوت باشد ، اما این چیزی است که ارزش آن را مطرح کرده و بحث می کند.

 

من فکر می کنم داشتن پروژه های جانبی کاملاً قانونی است: حقوق شما ممکن است سهم شیر از وقت شما را بخرد ، اما این هر لحظه بیدارکننده شما را خریداری نمی کند. اگر تحقیقات شما به تجهیزات لازم برای دسترسی به تجهیزات گرانقیمت نیاز ندارد ، می توانید بدون تقلب در کارفرمای خود ، ساعتی را در اینجا یا آنجا کاری کنید که روی آن کار کند - شاید مقالاتی که پس از کار فعلی خود برنامه های تحقیقاتی خود را بطور کامل هجی کنید.

 

همچنین نگه داشتن پیوندها در خارج از پروژه و موضوع آن نیز عاقلانه است. دانشکده انگلیسی در اینجا به دبیرستانها نیاز دارد که به غیر از مدیر خط خود یک مربی رسمی داشته باشند ، اما شما می توانید به طور غیر رسمی به گوشهای خارجی دلسوز نیز مراجعه کنید. علاوه بر این ، در حالی که دانستن افراد سالخورده تر که می توانند مشاوره ارائه دهند ، بسیار جالب است ، من دریافتم که با سایر پست های دبیران مفید هستم. همسالان می توانند یک منبع عالی از نکات عملی باشند (به خصوص اگر شما برای نقش جدید خود مؤسسات را جابجا کرده اید) و اگر مثل من دیگران خود را مانند خودتان در رشته خود نشناسید ، مقایسه یادداشت ها با افراد پروژه های تیم جالب است. در جای دیگر دانشگاه

 

سرانجام ، با توجه به موضوع هویت دانشگاهی ، فکر می کنم ارزش دارد که برخی از دیدگاه ها را حفظ کنیم. کاملاً درست است که بعد از احساس پیروزی یک دکترا به پایان رسید ، می توانید احساس عجیب کنید که خود را به سمت طراحی عالی شخص دیگری سوق دهید. اما ما محققان غیر PI ، متخصص نیستیم. ما دانشمندان دیگر ، با تجربه تر را متقاعد کرده ایم که برای مهارت های خود به ما بپردازند و این فکر می کنم ، یک دستاورد بی معنی یا بی ارزش نیست. به خودم نیز یادآوری می کنم که هیچ تحقیق از خلاء حاصل نمی شود: حتی اصلی ترین و شگفت آور ترین بورس تحصیلی انفرادی از یک وب پیشنهادات همکاران ، مطالبات داوران و سال های گذشته آموزش با دیگران برخاست.

 

من کمتر از یک سال است که در این شغل بوده ام ، بنابراین خودم هنوز هم بسیاری از تکنیک های بقای postdoc را یاد می گیرم. من هم آگاه هستم که در کنار بسیاری از مشاغل خارج از کشور من هنوز نسبتاً پایدار و پرمحتوا است. من همچنین می خواهم از این نظرات بفهمم که چگونه این همه کار در زمینه های دیگری که افراد مانند من رایج تر هستند ، کار می کند!